Syafiq's Princess

Bonjour♥
Alea . 16 years Old


Owner | Stuff | Linkies | Entry

Quotes♥
It's better to hurt someone with the truth, rather than kill them with a lie.

Credits

Template by : Dinie Hanani
Image : We ❤ it
Best viewed on : Google Chrome

Life .
Hai :')
Lama tak update blog kan ?
Haa macam macam jadi at aku dalam masa sebulan ni :')
Aku dah clash dengan apit ..
Hm dia dah tinggalkan aku ..
Sebab apa ? haaa let it be our secret .
Shah :')
Dia buat aku happy bila aku tengah sedih .
Haa dia kenal aku time aku tengah sedih ..
dia tengok muka aku murung , dia tengok aku termenung :')
Dia tengok fake smile aku hari hari .
Dia hantar aku masuk kelas :')Dia ada dengan aku masa rehat .

Dia dengan ifah buat aku happy balik .
Now I choose to stay with Shah .
Biarlah aku kenal dia dulu and aku happy kan diri aku.
Now dah 5 hari kitaorang couple .
Takut nak siez dengan dia dulu , aku nak kenal dia lebih dekat lagi .
But buat masa ni , alhamdulillah kitaorang happy .
Hm heart , please fall for the right guy :')



Old Things | New Things